جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ

حوزه/ حجت الاسلام بابایی با اشاره به اینکه مبلغان باید مراودات و تبلیغ خود را با افراد مؤمن و با تقوا محدود نکنند، گفت: مبلغان باید با افرادی که ظاهر اسلامی ندارند نیز تعامل داشته باشند تا آموزه های دینی را در زندگی این افراد نیز جاری نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام مسعود بابایی، در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر، با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید از هر فرصتی برای نهادینه کردن فرهنگ دینی و اشاعه معارف اسلامی در جامعه تلاش کنند، اظهار داشت: برای تحقق این مهم، طلاب و مبلغان باید به علم و دانش کافی و مسائل روز جامعه مسلط بوده و با بیانی شیوا و متقن، پاسخگوی سؤالات و شبهات مخاطبان باشند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغ و تبیین آموزه های اسلامی و مکتب تشیع، از رسالت های مهم مبلغان است، بیان داشت: مبلغان باید در محافل گوناگون، مردم را به رعایت اوامر الهی و معارف ناب مکتب اهل بیت(ع) آشنا نمایند.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر، با تأکید بر اینکه مبلغان باید با روی گشاده، سعه صدر و تبلیغ چهره به چهره در جهت گسترش معارف مکتب اهل بیت(ع) همت کنند، خاطرنشان کرد: در تبلیغ می توان با اخلاص، دلسوزی و اخلاق حسنه، آموزه های قرآنی را در جامعه ترویج و گسترش داد.

حجت الاسلام بابایی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان باید مراودات و تبلیغ خود را با افراد مؤمن و با تقوا محدود نکنند، گفت: مبلغان باید با افرادی که ظاهر اسلامی ندارند نیز تعامل داشته باشند تا آموزه های دینی را در زندگی این افراد نیز جاری نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha