شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه عباسقلی خان مشهد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه عباسقلی خان از پذیرش طلبه در رشته تخصصی فلسفه و کلام اسلامی (سطح دو و سه پیوسته) برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ خبر داد.

حجت الاسلام رستمیانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اعلام این خبر افزود: به منظور جذب طلاب مستعد و توانمند در تحصیل رشته فلسفه، پذیرش این مدرسه در قالب دو مرحله شامل آزمون کتبی اختصاصی و مصاحبه حضوری انجام خواهد شد.

وی بهره مندی از اساتید توانمند و سطح عالی حوزوی و دانشگاهی، برخورداری از امکانات رفاهی و حجرات اختصاصی برای طلاب و اعطای کمک هزینه تحصیلی مناسب را به عنوان بخشی از مزایای قابل ارائه به طلاب پذیرفته شده در این مدرسه برشمرد.

حجت الاسلام رستمیانی ادامه داد: طلاب متقاضی ثبت نام در این مدرسه تا 5 اردیبهشت ماه فرصت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما از طریق ثبت درخواست انتقال در بخش آموزش پرتال طلبگی خود در سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05133641615 داخلی 101 تماس بگیرند.

گفتنی است، مدرسه علمیه عباسقلی خان، یکی از قدیمی ترین مدارس علمیه مشهد و دارای فضایی معنوی و آرامش بخش است که در قسمت شرقی حرم حضرت رضا(ع) و در ابتدای خیابان نواب صفوی قرار دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha