چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حرم مطهر رضوی

حوزه/ ویژه برنامه‌های میلاد امام جواد(ع) با حضور زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: مراسم ویژه شب میلاد امام جواد(ع)، جمعه 18 فروردین‌ماه ساعت ۲۰ تا ۲۲ با حضور عموم زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این مراسم حجت‌ الاسلام والمسلمین راشد یزدی به ایراد سخنرانی می‌پردازد و در ادامه حاج رضا عرفانیان، احمد واعظی و احمد فقانی از مداحان اهل‌بیت(ع) به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: همچنین در مراسم روز میلاد امام جواد(ع) نیز که از ساعت 10:30 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام رضایی تهرانی؛ استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و مداحان اهل‌بیت(ع) به مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی می‌پردازند.

حجت الاسلام حسینی از اجرای برنامه گروه تواشیح سیره النبی(ص) و ولی عصر(عج) در شب و روز میلاد خبر داد و افزود: حجت الاسلام و المسلمین فرازی نیز در شام ولادت ابن الرضا(ع) برنامه سخنرانی خواهند داشت و در ادامه برای بهره‌مندی هر چه بیشتر زائران و مجاوران بارگاه ملائک پاسبان رضوی مدیحه سرایی و مولودی خوانی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه سخنرانی و مداحی ویژه خواهران، یادآور شد: به همت معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام ولادت با سر سعادت امام جواد(ع) در دیگر صحن‌ها و رواق‌ها برنامه‌های متعددی چون حلقه معرفت، فقه زندگی، پرسمان دینی، سخنرانی و مدیحه سرایی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha