شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله مصطفی علما-دیدار مسئولان حوزه استان کرمانشاه

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه، در دیدار مسئولان حوزه استان، تصریح کرد: حوزویان باید علم خود را به روز کنند تا بتوانند مرجع کاملی برای پاسخگویی به پرسش های جامعه امروز به ویژه جوانان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، عصر امروز در دیدار مدیر، معاونان، اساتید و مدیران مدارس حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به نقش مهم و محوری حوزه و روحانیت در تبیین دین و رفع شبهات در جامعه، اظهار داشت: روحانیت باید همانند گذشته، با قدرت در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان علیه این نظام اسلامی بایستد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: حوزویان باید علم خود را به روز کنند تا بتوانند مرجع کاملی برای پاسخگویی به پرسش های جامعه امروز به ویژه جوانان باشند.

طراحی برنامه جامع آموزش و تهذیب

حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه نیز در این دیدار گفت: حوزه استان تاکنون توانسته که طلاب و روحانیون وارسته و مجربی را تربیت کند که در واقع سرمایه های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شوند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: در سال جدید حوزه استان و مدارس علمیه تابعه با برنامه ای منسجم و جامع به کار آموزش و تهذیب طلاب ادامه خواهند داد.

وی افزود: اساتید و حوزویان امید دارند که در طول سال همیشه از نصایح و رهنمودهای حکیمانه و دلسوزانه بزرگان در پیشبرد امور بهره ببرند.

ساخت کتابخانه و سالن مطالعه

حجت الاسلام حمیدرضا نادری، مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه هم در سخنانی ضمن رضایت بخش بودن وضعیت تحصیل طلاب در این مدرسه،گفت: با همکاری مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه و نیز اداره اوقاف و امور خیریه استان و همچنین یاری خیرین، به زودی پروژه های عمرانی در این مدرسه مانند کتابخانه و سالن مطالعه و... به پایان خواهد رسید.

در بخش دیگری از این دیدار، حجت الاسلام علی نصیری، مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه نیز گزارشی از وضعیت طلاب و مسایل مربوط به این مدرسه ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha