جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 412507
۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
حجت الاسلام امیری

حوزه/ مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه از حضور فعال مشاوران حوزه در مراسم اعتکاف و ارائه خدمات مشاوره ای به معتکفین خبرداد.

حجت الاسلام رضا امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اهمیت اعتکاف اظهارداشت: اعتکاف فرصت طلایی برای انسان است که با نور پرفروغ معنویت زوایای مخفی و تاریک خود را بررسی می کند تا متوجه کاستی هاشده و سعی در رفع آنها بنماید.

وی ادامه داد: اعتکاف باید موجب پیشرفت و ارتقاء معنویت شده و معتکفین از این فرصت طلایی نهایت بهره را ببرند.

مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده  معاونت تهذیب حوزه های علمیه با اشاره به اینکه اعتکاف امری مهم در عرصه تهذیبی و تربیتی  است، بیان داشت: با توجه به این مهم امسال مقرر شده تا برنامه های تربیتی و تهذیبی با همکاری معاونت های  تهذیب  حوزه های علمیه در مراسم اعتکاف پررنگ تر گردد.

وی ادامه داد: در همین راستا امسال مشاورین حوزه در مراسم اعتکاف ورود کرده و همه استان ها درمیان معتکفین حضور و ضمن بهره گیری از فضای معنوی اعتکاف پاسخگوی سئوالات معتکفین در عرصه های مختلف خواهند بود.

حجت الاسلام امیری در پایان اعلام کرد: اداره مشاوره معاونت تهذیب آمادگی  اعزام  مشاوران خود به مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور داشته و برای بسیاری از استان ها نیز هم اکنون در حال برنامه ریزی هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha