جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال

حوزه/ دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با اشاره به مزین شدن امسال به‌عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تمام افراد و اقشار مختلف جامعه برای تحقق شعار سال احساس مسئولیت کنند.

حجت‌الاسلام اصغر قدیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: اگر مردم به‌جای انتخاب کالاهای خارجی اقدام به خرید و مصرف کالاهای تولیدی داخل کشور کنند گام بلندی برای تحقق شعار سال برداشته‌اند

وی افزود: نام‌گذاری سال‌ها بر اساس مصالح کشور از سال 69 شمسی از سوی مقام معظم رهبری آغاز شده است در این میان حدود 14 سال با عناوین و شعارهای مربوط به اقتصاد همراه بوده است که اهمیت و نقش اقتصاد را از دیدگاه رهبری نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام قدیمی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری از طریق رونق تولید و اشتغال، سبب از بین رفتن و ریشه‌کن شدن مفاسد اقتصادی در کشور می‌شود.

وی تأکید کرد: باید همه آحاد مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رونق تولید و ایجاد اشتغال همت کنند؛ زیرا اگر این دو مهم در جامعه رونق گیرد درنتیجه آن‌ها بیکاری که زمینه‌ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی است از جامعه رخت بربسته و کشور به‌سوی پیشرفت و تعالی سوق می‌یابد.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی اظهار داشت: تحقق شعار سال، گره‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم و معضل بیکاری در جامعه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شعار سالی که رهبر معظم انقلاب اعلام می‌فرمایند بر اساس تناسب و نیاز کشور است و در واقع چراغ راه و کلیدواژه مدیریت و عملکرد مسئولان است تا با برنامه‌ریزی و مدیریت خود، شعار سال را عملیاتی و مشکلات مردم را برطرف نمایند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha