شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان قزوین در پیامی، با تسلیت ارتحال عالم وارسته آیت‌الله باریک بین، تصریح کرد: ایشان عمر خود را صرف اعتلای دین، انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، متن پیام تسلیت مدیدیت حوزه استان بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«اذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثلمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَة لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ»

خبر ارتحال عالم بزرگ حضرت آیت‌الله باریک بین مایه تاسف و تالم فراوان گردید.

این فقیه بزرگوار قبل و بعد از انقلاب در سنگر تعلیم و تربیت و تدریس فعال بودند و از آغاز طلوع خورشید انقلاب، همواره در همه صحنه‌ها حضور پررنگی داشتند و همه فضل و دانش خود را در راه اعتلای اسلام به کار بردند .

ایشان در دوران شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی فعالیت های ارزشمند و ماندگاری داشت و بعد از پیروزی انقلاب  نیز اثرگذار بودند که تقدیم فرزند شهید خود در راه نظام جمهوری اسلامی خود گواه این مطلب است.

آیت الله باریک بین به راستی مصداق بارز «العلماء امناء الرسل» بود و نقشی موثر در تبیین و تبلیغ اسلام ناب محمدی (ص) ایفا نمود و عمری را در راه رضای الهی سپری نمود و در سلوک مومنانه و تقوا، زبان‌زد دوستان، آشنایان و شاگردان خود بود.

مدیریت حوزه علمیه استان قزوین فقدان این عالم وارسته را به ساحت مقدس حضرت حجت بن‌الحسن عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، عموم ملت شریف ایران، حوزه‌های علمیه  سراسر کشورو به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و مردم شریف استان قزوین تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه الهی و لو درجات را برای آن عالم بزرگوار و  برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نماید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha