شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برگزاری نمایشگاه پوشاک اسلامی با مشارکت اندونزی و پاکستان

حوزه/سفیر اندونزی در پاکستان که در یک برنامه غذای حلال شرکت کرده بود، از برگزاری نمایشگاه پوشاک اسلامی مشترک میان اندونزی و پاکستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از nation، کشورهای اندونزی و پاکستان قصد دارند به زودی یک نمایشگاه مشترک پوشاک اسلامی برگزار کنند.

ایوان امری، سفیر اندونزی در پاکستان روز جمعه از برگزاری این نمایشگاه پوشاک اسلامی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. وی در یک کارگاه آشپزی غذای حلال که با همکاری سفارت اندونزی و دانشکده گردشگری و مدیریت هتل اسلام‌ آباد برگزار شد، شرکت کرده بود که در آن انجمن سرآشپزهای بین‌المللی اندونزی هنور داشتند.

امری گفت: این برنامه بخشی از تلاش‌ها برای ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی میان دو کشور است.

سفیر گفت: پس از غذا و تبادل فرهنگی، ما قصد داریم در زمینه پوشاک نیز تبادل و همکاری مشترک داشته باشیم و به زودی «هفته مد اسلامی» را در پاکستان نیز برگزار خواهیم کرد.

گفته می‌شود هفته «مد اسلامی آسیا» با هدف گسترش صنعت پوشاک اسلامی ۱۰ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۹۶ در کوالالامپور، پایتخت مالزی، برگزار شد. «تبدیل آسیا به یک مرکز جهانی برای مد اسلامی» شعار هفته مد اسلامی امسال بود. در این برنامه چهار روزه که برای اولین بار برگزار می‌شد، آخرین و جدیدترین تولیدات اسلامی در عرصه پوشاک و لوازم تزئینی ارائه شدند و بیش از ۱۰ هزار بازدیدکننده، ۱۸۰ فروشنده، ۱۰۰ طراح، کارشناسان، تاجران، عکاسان، اصحاب رسانه و غیره از بیش از ۲۰ کشور جهان در این برنامه حضور داشتند. در این گردهمایی همچنین آخرین مجموعه‌های پوشاک اسلامی از طراحان برجسته آمریکا، فرانسه، هلند، ژاپن، مالزی، اندونزی، برونئی و امارات ارائه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha