پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در دیدار آ‌یت الله باریک بین

حوزه / عضو خبرگان رهبری گفت: مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در مسند کمک‌رسانی، تبلیغ، نماز جمعه و تقویت حوزه‌های علمیه سنگر به سنگر در خدمت انقلاب اسلامی، نظام و ولایت در زمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بودند.

حجت الاسلام  والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تسلیت رحلت عالم مجاهد آیت الله باریک بین گفت: مرحوم آیت الله باریک بین چه در مسند امام جمعه و چه در حضور در مجلس خبرگان رهبری، منشأ برکات و خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد:  آیت‌الله باریک‌بین این عالم ربانی، خدمتگزار صدیق و  ابوالشهید بودند ، رشادت ها و مجاهدت‌های ایشان ستودنی است.

وی افزود: این عالم وارسته سوابق ده‌ها سال خدمت را در کارنامه خویش دارد که ملموس و محسوس هم‌استانی‌ها است.

وی ادامه داد:  مرحوم آیت‌الله باریک‌بین در سنگر انقلاب و مبارزه با ستم شاهنشاهی درخشید و کاملاً برای مردم به عنوان یک الگو مطرح بود، ایشان در دوران جنگ هم علاوه بر اینکه مردم و جوانان را تشویق به جبهه و حضور در جبهه‌ها می‌کرد، فرزند دلبند خود را تقدیم انقلاب و ولایت کردند.

وی ادامه داد:مرحوم آیت الله باریک بین در دوران دفاع مقدس وبا تقدیم فرزند خود همچنان یار و یاور رزمندگان دلاور در آن دوران حماسه وایثار بودند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت:معظم له هیچگاه از خط ولایت فقیه عدول نکرد وحتی خود بارها در سنگر نماز جمعه به وحدت وانسجام وهمدلی وبرادری توصیه می کردند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بنده که سالها در خدمت ایشان در جلسات مختلف وهمچنین در مجلس خبرگان رهبری بودم بارها بر حفظ وتقویت ولایت فقیه تاکید می کردند وبه همگان سفارش می کردند که  در خط ولایت فقیه باشید که رمز موفقیت در همه عرصه های مختلف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha