جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنبش حماس

حوزه/ حماس اعلام کرد: وزارت امور خارجه امریکا احمد الغندور از فرماندهان شاخه نظامی حماس را در لیست تروریست های بین المللی قرار داده و این اقدام آمریکایی ها جانبداری تمام و کمال از اسرائیل به شمار می رود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش حماس اعلام کرد: وزارت امور خارجه امریکا احمد الغندور از فرماندهان شاخه نظامی حماس را در لیست تروریست های بین المللی قرار داده و این اقدام آمریکایی ها جانبداری تمام و کمال از اسرائیل به شمار می رود.

عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس در این زمینه گفت: تصمیم آمریکا مبنی بر قرار دادن نام یکی از فرماندهان حماس در لیست تروریست ها در واقع هدف قرار دادن مردم فلسطین و مقاومت است.

وی افزود: تررویست های واقعی اسرائیلی ها هستند که سرزمین فلسطین را غصب کرده اند و به طور پیوسته علیه مردم این سرزمین مرتکب جنایت می شوند و اکنون نیز این تصمیم آمریکا چراغ سبزی برای اسرائیل است تا جنایت های بیشتری را علیه مردم فلسطین مرتکب شود.

قانوع گفت: این اقدمات آمریکا تاثیری در اراده حماس ندارد و ما به راه خود در آزادسازی فلسطین ادامه خواهیم داد.

غندور از فرماندهان شاخه نظامی حماس در غزه است که در حملات زیادی علیه صهیونیست ها شرکت داشته از جمله در حمله سال 2006 به مواضع اسرائیلی ها در گذرگاه کرم ابوسالم که منجر به هلاکت دو سرباز اسرائیلی و مجروح شدن 4 سرباز و اسارت یک سرباز دیگر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha