جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی در دیدار آ‌یت الله باریک بین

حوزه / رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: آیت الله باریک بین در برخی از فرازو فرودها هیچ گاه از مسیر نظام اسلامی و رهبری جدا نشد و همواره یک چهره مردمی و ولایی بودند وهیچگاه خود را از مردم جدا نمی کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین سیدرضا تقوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت رحلت آیت الله باریک بین به تاثیر گذاری معظم له در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت وگفت: آیت الله باریک بین یکی از شخصیت های ارزشمند این نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که در تمام عرصه های این نظام برآمده از خون شهدا نقش تاثیرگذاری داشت که باید قدردان آن باشیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: در این مدتی که در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حضور دارم به جرأت می توان بیان کنم که آیت الله باریک بین یکی از امامان جمعه ارزشمند، مخلص، ولایتمدار و خدوم جمهوری اسلامی بود.

وی آیت الله باریک بین را که عالم عامل خواند و  گفت : بیش از علم و اندیشه، عمل ایشان انسان ها را به خود جذب می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان این که آیت الله باریک بین از شخصیت های محبوب و تاثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و همواره و بارها در جلسات مختلف ارادت ویژه خود را به رهبری معظم انقلاب نشان داد، ابراز داشت: ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی محور همه فعالیتها بودند ودر حقیقت یک عالم بافضل و با بصیرت بودند وآنچه که خوانده بود ورسیده بود عمل می کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: در برخی از فرازو فرودها هیچ گاه از مسیر نظام اسلامی و رهبری جدا نشد و همواره یک چهره مردمی و ولایی بودند وهیچگاه خود را از مردم جدا نمی کرد

وی به احیای مدارس حوزه علمیه اشاره و بیان داشت: مرحوم آیت الله باریک بین یک روحانی مردمی بودند و همیشه در خدمت مردم بود و مردم این منطقه همیشه او را دوست داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی خاطرنشان کرد: از کارهای ارزشمند آیت الله باریک بین مدیریت صحیح و اصولی بر حوزه های علمیه بود و در این مدت شاگردان برجسته ای را تحویل  انقلاب اسلامی نمود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: آیت الله باریک بین ، چهره   مورد علاقه رهبری معظم انقلاب اسلامی بود و خوب زندگی کرد و با سرافرازی و با نمره قبولی از همه عرصه ها بیرون آمد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha