پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان

حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: روح آیت الله باریک بین در جوار رحمت حق آرام گرفت و فراق چندین ساله پایان یافت تا پدری داغدار به فرزند شهیدش بپیوندد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی فاطمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تسلیت رحلت عالم مجاهد و ابوالشهید مرحوم آیت الله هادی باریک بین به نقش برجسته وی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت وگفت: استان قزوین امروز عزادار مجاهدی نستوه است و در غم فراق یار دیرین امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی بود.

 امام جمعه شهرستان اقبالیه خاطرنشان کرد: این عالم خدوم و خلیق که سالیان طولانی از عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت حریم ولایت و فرهنگ علوی صرف کرد، منشأ خدمات فرهنگی و اجتماعی فراوانی بود که ثمرات آن در جامعه ماندگار و در آخرت، ذخیره پربار خواهد بود.

وی افزود: مرحوم آیت الله باریک بین همیشه در همه عرصه های انقلاب اسلامی (چه پیش از انقلاب اسلامی وبعد از انقلاب ) همواره در مسیر اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی وولایت بودند.

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله باریک بین واقعا به دنیا تعلق خاطر نداشت و تا حد ممکن سعی می کرد در چارچوب قانون حرکت کند و در کارهای مسئولان دخالت نمی کرد و اگر تذکری داشت با اخلاق و در جلسات خصوصی مطرح می کرد تا مشکل برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha