جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: توانمندسازی افراد نیازمند و زیرپوشش نهاد کمیته امداد بهترین مصداق تولید و اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان کمیته امداد استان اظهار داشت: اگر خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد به‌وسیله سرمایه‌های نقدی که از سوی این نهاد در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود توانمندسازی شوند، می‌توان به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید و اشتغال لبیک گفت.

وی با بیان اینکه انواع امکانات و منابع در کشور ما وجود داشته و ما می‌توانیم با مدیریت صحیح این منابع، بر مشکلات اقتصادی مملکت به بهترین نحو فائق آییم، افزود: اگر جمله «ما می‌توانیم» در وجود افراد تأثیرگذار جامعه تزریق شود، می‌توانیم همچون گذشته مشکلات موجود در کشور را رفع و برطرف نماییم.

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی افراد زیرپوشش این نهاد است، گفت: به همین دلیل کمک‌رسانی‌های مالی که به‌صورت مقطعی انجام می‌شود نباید هدف این نهاد باشد.

وی با تأکید بر عزم همگانی در راستای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی در تمامی بخش‌های کشور، اظهار داشت: برای تحقق این شعار همه مردم و مسئولان باید به تولیدات داخلی بها داده و به تولیدکنندگان پشتوانه بیشتری داده شود تا بتوانند تولیدات بیشتر و باکیفیت‌تری داشته باشند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی باید جامعه‌ای خودکفا و مستقل باشد نه آنکه در موضوعات مختلف منتظر نگاه بیگانگان باشد، تصریح کرد: در این راستا لازم است فرهنگ کار و تلاش جهادی در جامعه نهادینه و زمینه اشتغال بیشتر فراهم شود.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه ارائه آمارهای غیرواقعی یکی از آسیب‌های موجود در مدیریت کلان کشور برای دستیابی به مقاصد شخصی و حزبی است، گفت: آمارهای غیرواقعی که برخی از مدیران ارائه می‌کنند، در آینده ضربه محکمی به مدیریت کلان کشور وارد و نظام اسلامی را از مسیر اصلی خود دور می‌کند.

امام‌جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: همه ما باید برای بهتر شدن کارهای خود در آینده برنامه‌ریزی کنیم چرا که هر شخصی بر اعمال خود واقف بوده و می‌تواند بسنجد درگذشته چه اعمالی انجام داده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha