شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر علی اکبر صالحی

حوزه / دکتر علی اکبر صالحی با صدور پیامی، درگذشت آیت الله باریک بین را به محضر رهبر معظم انقلاب، بیت آن مرحوم و حوزه علمیه قزوین تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، در پیام دکتر صالحی آمده است: این عالم مجاهد و پرهیزگار نه تنها در دوران خفقان رژیم ستمشاهی نقش ارزشمند و بی بدیلی داشت، بلکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در مسیر اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و یار و یاور رهبری معظم انقلاب اسلامی بودند.

در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید، زحمات بی دریغ و خدمات ارزندۀ آن فقیه مجاهد، طی سالیان متمادی در دیوان عدل الهـی ثبت و ضبط شده و بر حَسنات کارنامۀ پُربار آن فقید سعید خواهد افزود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور ادامه داده: آیت‌الله باریک‌بین در تحقق انقلاب اسلامی در استان نقش بسیار مهمی داشتند، چراکه ایشان در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و پشتیبانی از امام خمینی(ره) و مبارزاتی که در استان قزوین انجام می‌شد، همیشه یار و یاور امام راحل و مردم بودند.

وی خاطرنشان کرده: ایشان در توجه به خداوند متعال بسیار کوشا بوده و پیشرفت کرده بودند و در حقیقت روش این مرحوم درسی برای همه افرادی است که خداخواه بوده و بندگی خدای متعال را به جای می‌آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha