سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید عبدالله قدمی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدیر مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین گفت: در متون دینی و اسلامی قدم برداشتن در مسیر آموختن مسائل دینی و معارف الهی، از الطاف الهی شمرده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدعبدالله قدمی، امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین اظهار داشت: آموختن دروس و معارف دینی، سعادتی است که نصب هر کسی نمی شود؛ لذا طلاب و جوانان قدر این فرصت را به خوبی بدانند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین افزود: خوشبختانه این مدرسه بهترین فرصت و مکان برای تحصیل علوم دینی است و هر کسی که دل در گرو اهل بیت علیهم السلام دارد می تواند دروس دینی را در این مدرسه فرا بگیرد.

وی تاکید کرد: در متون دینی و اسلامی قدم برداشتن در مسیر آموختن مسائل دینی و معارف الهی به نوعی از الطاف الهی شمرده شده است، لذا این مدرسه آماده است که مشتاقان دین و اهل بیت علیهم السلام را در این مسیر یاری و همراهی کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هرسین با اشاره به آمادگی این مدرسه برای پذیرش طلاب، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مدرسه علمیه شهرستان هرسین تمام زیرساختهای مورد نیاز را برای پذیرش طلبه های جوان در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ مهیا کرده است و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

امام جمعه موقت هرسین در ادامه به وضعیت مدرسه علمیه سفیران هدایت اشاره کرد و بیان داشت: در این مدارس، دروسی به صورت تخصصی به مبلغان ارایه می شود که از آن می توان به فراگیری تخصصی تر مباحث قرآنی و دینی، آشنایی بیشتر و دقیق تر با تاریخ اسلام، اشراف بر احادیث دینی و اسلامی، فنون کلاس داری و سخنرانی، احکام و.... اشاره داشت.

حجت الاسلام قدمی در پایان اظهار داشت: امید است که روز به روز مشتاقان به اهل بیت علیهم السلام بیشتر از پیش شود و این مرکز نیز بر اساس وظیفه خود آماده همراهی این دوستداران دین خدا و اهل بیت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha