پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 412624
۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۲
برگزاری مهمانی چای انگلیسی در مسجد مرکزی بیرمنگام

حوزه/ بیش از ۳۰۰ تن از جوانان و سالمندان شهر بیرمنگام در مراسمی دو ساعته در مسجد مرکزی این شهر حضور پیدا کرده و همبستگی‌شان را با مسلمانان این شهر ابراز کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، مسلمانان مسجد مرکزی بیرمنگام در انگلستان، یک مهمانی چای انگلیسی برگزار کرده و از میهمانان مسجد با چای و بیسکویت پذیرایی کردند.
درحالی که اعضای حزب راستگرای «لیگ دفاع انگلیسی» در راهپیمایی‌های خشونت آمیز اسلام‌ستیزی شرکت کردند، بیش از 300 تن از جوانان و سالمندان شهر بیرمنگام در مراسمی دو ساعته در مسجد حضور پیدا کرده و همبستگی‌شان را با مسلمانان این شهر ابراز کردند.

محمد داوود عضو هیات اجرایی مسجد مرکزی بیرمنگام در این مراسم گفت: ما به نشست‌های مشابه بیشتری در انگلیس نیاز داریم. ما باید نشان دهیم که با هم متحد هستیم و بسیار خوشحالیم از اینکه امروز اکثریت جامعه بیرمنگام به عنوان نمایندگان یک اجتماع متنوع در اینجا جمع شده‌اند. 

* صلح بر همه چیز غلبه دارد

وی افزود: ما همگی باید با هم متحد شویم و در صلح و دوستی در کنار هم زندگی کنیم. مردم باید به خاطر داشته باشند که صلح بر همه چیز غلبه دارد. صلح ایجاد کننده صلح است و نفرت تنها نفرت به ارمغان دارد.
داوود درباره مشکلات مسلمانان لندن گفت: ما تروریست نیستیم. متاسفانه مسلمانان به خاطر اعمال احمقانه‌ای عده‌ای که به نام اسلام انجام می‌شود سرزنش می‌شوند و این درست نیست.

محمد افضل رئیس مسجد مرکزی بیرمنگام نیز گفت: ما قصد داریم با برگزاری این مراسم به اسلام‌ستیزان و کسانی که قصد نفرت‌پراکنی و ایجاد تفرقه میان ما را دارند نشان دهیم که مردم بیرمنگام از تمامی نژادها و مذاهب با هم متحد بوده و همسایگان خوبی هستند و ما امروز علیه آنان متحد هستیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha