چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه یزد

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه یزد از ثبت نام ۳۶۳ نفر برای آزمون ورودی سال تحصیلی ۹۷_۹۶ حوزه علمیه یزد خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، به تبلیغات پذیرش سال تحصیلی 96 در استان یزد اشاره کرد و گفت: این تبلیغات از دی ماه 95 به شیوه های مختلف در سراسر استان یزد شروع شد.

معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد در خصوص فعالیت های صورت گرفته در زمینه تبلیغات پذیرش سال تحصیلی 96 ، گفت: نصب بنر و پوستر در سطح شهر، پخش تیزر تبلیغاتی از صدا و سیمای مرکز استان، حضور مبلغین در مدارس آموزش و پرورش، حضور دانش آموزان در مدارس علمیه، ارسال پیامک برای افراد مختلف و ... از فعالیت های مختلفی بود که در این زمینه انجام گرفت.

وی با بیان اینکه از دو سال گذشته مبنای مدیریت استان یزد بر بومی سازی طلاب بوده است تمامی ثبت نام کنندگان بومی استان می باشند ، اظهار داشت: تعداد 363 نفر جهت شرکت در آزمون ورودی حوزه علمیه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 226 نفر در مقطع کلاس هشتم، 99 نفر در مقطع دیپلم و 36 نفر در مقطع دانشگاهی می باشند.

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه بیان کرد: آزمون ورودی حوزه علمیه استان یزد در روز جمعه 25 فروردین ماه ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می گردد که لازم است داوطلبان محترم نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری حضور داشته باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در پایان از تمام کسانی که در ایام تبلیغات پذیرش معاونت آموزش استان را در این امر خطیر یاری نموده اند سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha