پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اعتکاف طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر گفت: طلبه ها و اساتید حوزه علمیه امام خمینی(ره)، امسال در مسجد جامع شهر سنقر معتکف می شوند و برای اینکه طلاب از دروس تحصیلی خود در این ایام عقب نیفتند، کلاس درس طلبه ها در مسجد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام، مجید بنی عامریان امروز در جمع اساتید و معاونین مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان سنقر، با اشاره به جایگاه ماه مبارک رجب در دین اسلام، اظهار داشت: ماه رجب یکی از ماههای پربرکت و سرشار از معنویات و توجهات حق باریتعالی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر افزود: مردم این شهرستان در مناسبت های دینی همیشه حضوری پرشور و خودجوش داشته اند و در ایام رجب و شب های اعتکاف و قدر شاهد حضور غیرقابل وصف آنان به ویژه جوانان در مساجد بوده ایم.

حجت الاسلام بنی عامریان با اشاره به اینکه امسال هم مراسم اعتکاف همانند ادوار گذشته با شور خاصی برگزار می شود، ادامه داد: طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) امسال در مسجد جامع شهر سنقر معتکف می شوند و از برکات این ایام پرارزش بهره مند خواهند شد.

وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته برای اینکه طلاب از دروس تحصیلی خود در این این ایام عقب نیفتند، کلاس درس طلبه ها در مسجد برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر گفت: یکی دیگر از برنامه های مدرسه علمیه این شهرستان در ایام اعتکاف مستقر نمودن مبلغین و مشاورین دینی در مساجد برای انجام مشاور و آموزش صحیح مسایل دینی همانند نماز و.... می باشد.

حجت الاسلام بنی عامریان با اشاره به اینکه در شب های پربرکت اعتکاف حلقه های معرفتی در سنین و گروه های مختلف برگزار خواهد شد، تاکید کرد: در این شبهای پرفیض مسابقه تفسیر سوره "حجرات"، " دهر" و خطبه متقین برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: جلسه تفسیر قرآن و مناجات و محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح استان یکی دیگر از برنامه ها ما در این شبهای اعتکاف می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha