جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: طلاب و روحانیون در اعتکاف تاثیرگذار بوده و باعث بالا بردن سطح فرهنگ معنوی اساتید و طلاب می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام مهدی محمدی فر، پیش از ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه، با تبریک ماه رجب، اظهار داشت: یکی از مسایلی که می شود برای طلبه ها در زمینه اخلاقی انجام شود و برای بالا بردن سطح معنوی طلاب آثار فراوان دارد، حضور آنان در اعتکاف و استفاده از فضای معنوی این برنامه است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به تاکیدات مکرر مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه در بحث اعتکاف، لذا حضور طلاب و روحانیون در اعتکاف تاثیرگذار بوده و باعث بالا بردن سطح فرهنگ معنوی اساتید و طلاب می باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از طلاب در مراسم اعتکاف حضور خواهند داشت، ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته بیشتر طلاب مدارس علمیه سطح استان در برنامه اعتکاف حضور دارند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین تاکید شده که مبلغین هجرت در شهرستان های خود در این مراسم حضور پیدا کنند و در صورتی که امکان این امر وجود نداشت، به میان معتکفین رفته و پاسخگوی سئوالات و شبهات آنها باشند.

حجت الاسلام محمدی فر اظهار داشت: امید است که زمینه حضور در این برنامه معنوی برای همه ما فراهم گردد تا از برکات آن بهره مند شویم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha