پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله فاضل لنکرانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز خوشبختانه امکانات و زیرساخت های مناسبی در قم ایجاد شده؛ اما توجه به مسائل علمی قم نیز از ضروریاتی است که نباید به آن بی توجهی صورت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله فاضل لنکرانی پیش از ظهر امروز در دیدار شهردار قم ضمن تبریک حلول ماه رجب و موالید آن، اظهار داشت: بنده به عنوان شهروند قمی تلاش جدی و مدبرانه شهرداری قم را احساس کرده و خوشبختانه فعالیت های مناسبی انجام شده است.

وی ابراز داشت: امروز مسائل عمرانی شهر قم با جدیت و تدبیر مناسبی در حال انجام است که موجب خوشحالی مردم این شهر می باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: امام صادق(ع) فرمودند که قم و ساکنان آن از ما هستند؛ پس خدمت به قم و مردم آن، خدمت به ائمه اطهار(ع) می باشد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تصریح کرد: توجه به مسائل علمی قم سبب جذب دانشجویان بسیاری به این شهر مقدس خواهد شد و مسئولان باید در کنار فعالیت های خدماتی و عمرانی وسیع، به این مسئله توجه داشته باشند.

این استاد حوزه بیان داشت: امروز خوشبختانه امکانات و زیرساخت های مناسبی در قم ایجاد شده؛ اما توجه به مسائل علمی قم نیز از ضروریاتی است که نباید به آن بی توجهی صورت بگیرد.

آیت الله فاضل لنکرانی اظهار داشت: باید نمایشگاه دائمی آثار علمی تمام مجموعه های قم در این شهر دایر شود؛ چراکه امروز مباحث علمی قم، از سراسر دنیا خواهان بسیاری داشته و می تواند افراد بسیاری را جذب این شهر نمایند.

وی ابراز داشت: امروز قم بزرگترین دانشگاه دنیاست و برپایی چنین نمایشگاه دائمی می تواند توریست های بسیاری را جذب این شهر نماید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: امروز تدبیر، برنامه ریزی و جدیت شما برای ما مشهود است و پروژه های معطل مانده در این شهر به پایان رسیده که جای تقدیر دارد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در شهر مقدس قم مشهود است، عدم تغییر در منطقه مرکزی قم متشکل از حرم، بازار، مسجد امام حسن عسکری(ع) و ... می باشد که نیازمند زیباسازی مناسب می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha