پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای شناساندن ظرفیت هنر انقلاب است.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید شهیدان اهل‌قلم، سید مرتضی آوینی بیان داشت: به‌طور حتم این هفته فرصتی برای شناساندن ابعاد مختلف هنر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه لازم است تا از ظرفیت هنر برای توسعه برنامه‌های فرهنگی در جامعه استفاده شود، افزود: زبان هنر بهترین ظرفیت برای انتقال مفاهیم دینی است که باید به سمت استفاده بیشتر از هنر حرکت کرد.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه شهدا هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی بوده و الگوهای کاملی برای همه ما هستند، تصریح کرد: هنر انقلاب اسلامی و هنر متعهد به حقیقت به‌صورت کامل از سوی شهدا متجلی شده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی بجنورد با اشاره به هم‌زمانی هفته هنر انقلاب اسلامی با ایام البیض و موعد اعتکاف، گفت: به همین دلیل امسال بخشی از برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی به سمت مراسم معنوی اعتکاف سوق یافته‌ است.

وی اظهار داشت: در تقویم رسمی کشور سالروز شهادت سید شهیدان اهل‌قلم، سید مرتضی آوینی به‌عنوان روز «هنر انقلاب اسلامی» نام‌گذاری شده و برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی هم از بیستم تا بیست و هفتم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha