پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی-مدیر حوزه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام، ولایت فقیه را خط قرمز حوزه انقلابی خواند و گفت: دشمنان به دنبال تضعیف و خدشه دار کردن پایگاه انقلاب هستند، ولی مردم در سال ۸۸ به دنیا ثابت کردند که ما دست از ولایت نمی‌کشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در همایش سراسری ائمه جمعه، جماعت و روحانیون استان ایلام، اظهار کرد: بنا به روایتی مجالس را با نام علی (ع) مزین کرده و آراسته کنید. در روایت آمده که پیامبر (ص)، علی‌بن ‌ابی ‌ابیطالب (ع) را این گونه معرفی می‌کند که اگر می‌خواهید علم آدم، تقوای نوح، حلم ابراهیم، هیبت موسی و عبادت عیسی را ببیند علی (ع) را بنگرید.

وی افزود: ولایت علی علیه السلام  در عید غدیر رسما تعیین شد و اعلام شد که مسیر امامت به مهدویت خواهد رسید. در زمان غیبت کبری، شئونات ائمه اطهار (ع) در باب حکومت به ولی‌فقیه رسیده است.

مدیر حوزه‌ علمیه استان ایلام ادامه داد: در عصری هستیم که دین خدا به دنیا عرضه می‌شود و نظام سلطه و جریان مادی گری و لیبرالیسم به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، به چالش افتاده است.

وی تصریح کرد: غرب به دنبال تضعیف و خدشه دار کردن پایگاه انقلاب هستند، ولی مردم در سال 88 به دنیا ثابت کردند که ما دست از ولایت نمی‌کشیم، چرا که ولایت‌فقیه خط قرمز ماست.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با بیان اینکه مسیر حوزه‌های علمیه در مسیر ولایت حرکت کرده و عمل ‌شان انقلابی است و  دشمنان را مایوس کرده است، گفت: روحانیت استان خط مشی خود را از نماینده ولی‌فقیه می‌گیرد.

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان گفت: عَلم روحانیت استان به دست نماینده ولی‌فقیه در استان است و کسی که علم در دست دارد باید حفظ شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha