چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دانش آموزان انقلابی در مدارس وابسته به حوزه

حوزه/ حجت الاسلام سواری، تبیین سخنان مقام معظم رهبری برای دانش‌آموزان را یکی از اقدامات فرهنگی مدرسه خواند و گفت: مبلغان حاضر در مدرسه برخی از سخنان رهبر معظم انقلاب را برای دانش‌آموزان مطرح می‌کنند و این مجموعه بیانات شامل «جنگ امروز» و «وظیفه دانش‌آموز انقلابی» است.

حجت الاسلام عیسی سواری، روحانی مستقر در مدرسه پسرانه معراج اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای طرح «آشنایی دانش‌آموزان با سیره عملی شهدا» اظهار داشت: در این طرح تلاش کادر تربیتی مدرسه بر آن بوده تا دانش‌آموزان را با سیره عملی شهدا آشنا سازیم و برای این منظور در مناسبت‌های گوناگون آنها را به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، در قالب اردو برده‌ایم.

وی دیدار با خانواده شهدا را یکی دیگر از سری اقدامات کادر تربیتی مدرسه در راستای آشنایی دانش‌آموزان با سیره عملی شهدا عنوان کرد و گفت: دیدار با دو خانواده‌ای که فرزند شهیدشان در همین مدرسه وابسته به حوزه تحصیل کرده است، بسیار نقش پررنگی نسبت به مسأله آشنایی دانش‌آموزان با سیره عملی شهدا، ایفا نمود.

روحانی مستقر در مدرسه پسرانه معراج اهواز، با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز، سبب تقویت روحیه انقلابی دانش‌آموزان مدرسه وابسته به حوزه شده است، تصریح کرد: ما به صورت عینی مشاهده کردیم که دانش‌آموزان پس از حضور در منزل خانواده شهید، احساس تکلیفی نسبت به کشور و انقلاب خویش پیدا کرده و پس از آن، هر چند مدت یک بار، پیگیر مسائل مهم کشور شده و به نوعی بیان می‌کردند که ما هم می‌خواهیم از میهن خویش دفاع کنیم.

حجت الاسلام سواری، تبیین سخنان مقام معظم رهبری برای دانش‌آموزان را یکی دیگر از اقدامات فرهنگی مدرسه خواند و اظهار داشت: مبلغان حاضر در مدرسه پس از اجرای مراسم دیدار با خانواده شهدا، برخی از سخنان رهبر معظم انقلاب را برای دانش‌آموزان مطرح می‌کنند و این مجموعه بیانات شامل «جنگ امروز» و «وظیفه دانش‌آموز انقلابی» است.

وی در پایان گفت: الحمدلله با آغاز سال تحصیلی جدید تحول جالبی در بین دانش‌آموزان شکل گرفته و هر کس به نحوی در تلاش است تا ولایتمداری خود را به منصه ظهور رساند! یکی با خوب درس خواندن، یکی با اخلاق نیکو و یکی هم با عمل به تکلیف شرعی که همه این‌ها نشان از تأثیرگذاری عینی دیدار با خانواده شهدا و زیارت شهدا در مناطق عملیاتی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha