شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم اعلمی نژاد- مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق(ع)

حوزه/ حجت‌الاسلام اعلمی نژاد با تاکید بر اینکه قدرت ایران در مقابل استکبار در همه زمان‌ها پیروز و موفق بوده است، خاطرنشان کرد: قدرت ایمان و معنویت ملت ایران بوده است که آمریکا را در مقابله به خود به شدت سردرگم کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد، امروز در همایش «کدخدای دهکده ما آمریکا نیست»، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، اظهار داشت: خداوند متعال کسانی که برای سرپرستی جامعه بشری انتخاب می‌کند خصوصیات خود همراه با نیرو و دانش به آنها منتقل کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع) با اشاره به اینکه برخی اوصیاء و پیامبران در کودکی به مقام نبوت و امامت نائل شده اند، افزود: وجود امام جواد(ع) از این امتیاز برخوردار شد.

وی با بیان اینکه گوهر وجودی امام جواد(ع) در بین مردم کمتر شناخته شد ه است، ادامه داد: علت مطرح نبودن این سه امام(ع)، وجود شرایط سخت اجتماعی و خفقان موجود در آن عصر بود.

حجت الاسلام اعلمی نژاد با اشاره به اینکه راهی به غیر از راه ائمه اطهار(ع) بی‌ راهه است، بیان داشت: هر کس به خاندان عصمت و طهارت(ع) متمسک شد به عزت و سربلندی رسید.

 وی با تاکید بر اینکه تولید قدرت، ثروت و علم را برای جامعه و امت اسلامی یک فریضه دینی و حتی یک عبادت و جهاد هم محسوب می‌شود، گفت: قدرت ما فقط در بعد نظامی نیست بلکه ما در همه ابعاد به قدرتی رسیده‌ایم که دشمن بر ما مسلط نخواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع)  با بیان اینکه آمریکا کدخدای کسانی است که راه ائمه(ع) را به خوبی نشناخته‌اند، تصریح کرد: از اینکه ملت ایران کدخدایی آمریکا نمی‌پذیرد دشمن به شدت ناراحت است.

 حجت‌الاسلام اعلمی نژاد با تاکید بر اینکه قدرت ایران در مقابل استکبار در همه زمان‌ها پیروز و موفق بوده است، خاطرنشان کرد: قدرت ایمان و معنویت ملت ایران بوده است که آمریکا را در مقابله به خود به شدت سردرگم کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha