جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محسن مشرفی

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح‌های تحولی خود را تهیه کرده ایم، گفت: حوزه علمیه خراسان جنوبی تلاش دارد، تا این استان محل تربیت طلاب انقلابی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام محسن مشرفی، عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: عشق به ولایت در ادامه و استمرار سلسله اولیاء و در قلب طلاب ما موج می‌زند و این صفتها را در گفتار، رفتار دوستانم در مرکز مدیریت حوزه‌های عملیه خراسان جنوبی یافتم.

وی افزود: مسئولیتی خطیر بر دوش مان است و باید اثر گذار در نسل های آینده هم باشیم و کار ما تنها عشق به دین و کمک به سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی گفت: حوزه‌های علمیه چهار رسالت از جمله دین شناسی، دین داری، تبلیغ و دفاع از دین را بر عهده داشته، که ما وظیفه انقلابی عمل کردن را دنبال می‌کنیم  و سعی و تلاشمان در این است، تا این منطقه از کشور محل رشد علما باشد.

حجت الاسلام مشرفی با بیان این که حوزه علمیه خراسان جنوبی طرح‌های تحولی که نیاز باشد، را ارائه داده و پیگیر هستیم تا این طرح‌ها به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: در مدیریت حوزه علمیه خراسان جنوبی 11 نفر مشغول به فعالیت هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha