پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تاکید دانش آموزان یمنی به استقامت در برابر تجاوز عربستان

حوزه/ دانش آموزان یمنی در مدارس مختلف استان ذمار به ادامه ایستادگی و استقامت برای رویارویی با متجاوزان رژیم سعودی تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از yemenextra، دانش آموزان یمنی در مدارس مختلف در استان ذمار واقع در جنوب و جنوب شرقی صنعا، بر ادامه ایستادگی و استقامت برای رویارویی با متجاوزان عربستان سعودی تاکید کردند.

روز گذشته مدرسه امام علی ابن ابی طالب (ع)، با برگزاری یک گردهمایی همزمان با ورود به سومین سال تجاوز نظامی عربستان سعودی به این کشور، ادامه استقامت مردم در جنگ تحمیلی را قطعی دانستند.

به گزارش منابع محلی، این نشست با حضور مدیر کل دفتر آموزش و پرورش شهرستان و تعدادی از والدین دانش آموزان برگزار شد و در سخنرانی‌های ارائه شده به ثبات و استقامت مردم یمن در این جنگ تحمیلی تاکید شد.

در پی این گردهمایی، یک نمایشگاه هنری متشکل از طرح‌ها و نقاشی‌های انجام شده توسط دانش آموزان یمنی نیز افتتاح شد.

یکی از برگزار کنندگان این رویداد گفت: دانش آموزان در طرح‌ها و نقاشی‌هایشان، بی‌رحمی و جنایات جنگی انجام شده توسط ائتلاف عربستان سعودی و همچنین پیروزی‌های قهرمانانه به دست آمده توسط نیروهای مشترک نظامی در یمن را به تصویر درآورده‌اند.

جنگ برپا شده توسط ائتلاف جنگی رهبری عربستان در 25 مارس سال 2016 در تلاش به منظور بازگرداندن رئيس جمهور برکنار شده زیر نفوذ رژیم آل سعود به قدرت و برکنارسازی نیروهای مردمی و انقلابیون حوثی یمن آغاز شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha