پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم امام علی(ع)

حوزه/ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: مراسم‌های سالروز میلاد حضرت علی(ع) در بقاع متبرکه شاخص خراسان شمالی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر صفری در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی بیان داشت: به مناسبت سالروز میلاد مولی متقیان حضرت علی(ع) برنامه‌های مختلفی ازجمله مولودی‌خوانی و سخنرانی در بقاع متبرکه شاخص خراسان شمالی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی  گفت:  این برنامه‌ها با حضور زائران و عموم مردم در این اماکن مذهبی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پاسداشت مقام پدر در این امامزادگان با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار می شود، افزود: انجام قرائت مجلسی قرآن کریم، مولودی و مداحی، تجلیل از افرادی که نام علی دارند و ... از جمله بخش های این برنامه است

حجت الاسلام صفری با بیان اینکه خراسان شمالی 154 بقعه متبرکه و امامزاده دارد، اظهار داشت: این مراسم با مشارکت هیئت امناء و خادمان افتخاری بقاع متبرکه  برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه همه ساله به مناسبت میلاد حضرت علی‌(ع) و روز پدر ویژه برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کند.
/انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha