شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به اثرات حمایت از تولیدات داخلی گفت: خرید کالاهای داخلی به رونق تولید و اشتغال می‌انجامد.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان  «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، اظهار کرد: خرید کالاهای و خارجی باعث آسیب رساندن به تولید ملی و اشتغال می‌شود.

وی با تاکید بر این که خرید اجناس خارجی باعث ضربه زدن به تولیدات داخلی شده و با اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد، تصریح کرد: همه باید نسبت به خرید کالاهای داخلی که سبب  تولید و اشتغال شده اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس  اداره تبلیغات اسلامی بجنورد با بیان این که  همه باید برای تحقق شعار سال که از سوی رهبری نام‌گذاری شده است، تلاش کنند ،خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های مهم روحانیون در خصوص شعار سال، تبیین منویات و مطالبات رهبری در این زمینه است.

این فعال فرهنگی در پایان ابراز امیدواری کرد: با حمایت از تولید داخلی شاهد رشد تولید و اشتغال در کشور بوده که اثرات زیادی دارد.

/انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
    0 0
    وقتی صدا و سیمای ایران فقط و فقط کالاهای خارجی مثل ال جی و سامسونگ و شامپو کلیر ترکیه ای وووو..... را تبلیغ می کند چه انتظاری از مردم دارید شما مسیولین...بیچاره رهبر معم انقلاب که کسی رهنمودهای ایشان را جدی نمی گیرد و فقط شعار پشت شعار