جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعتکاف

حوزه/مسئول مبلغین مدارس طرح امین حوزه علمیه اصفهان از اجرای طرح « اعتکاف دانش آموزی» با شرکت ۳۰۰ دانش آموز از ۲۰ مدرسه، در شهر اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مهدی حق شناس در گفت و گو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان، ضمن اشاره به ایام اعتکاف ایام البیض اظهار کرد: برای نخستین بار به صورت آزمایشی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اقدام به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برای دانش اموزان از طریق مبلغان مدارس امین می کند.

وی تصریح کرد: این اقدام و برنامه با هدف و رویکرد جذب دانش آموزان مقطع متوسطه برای ورود به حوزه علمیه صور ت می گیرد، چرا که  فضای مراسم معنوی اعتکاف رجبیه  از منظر همراه با مربیان و مبلغین مدارس امین  بسیار می تواند زمینه آشنایی دانش اموزان با فضای حوزه علمیه  را فراهم کند.

مسئول مبلغین مدارس طرح امین حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: برنامه ریزی از سوی مرکز مدیر یت حوزه علمیه اصفهان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف رجبیه برای 300 دانش آموز از قریب به  20 مدرسه شهر اصفهان همراه با 15 مربی و مبلغ مدارس امین صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی برای سه روز اعتکاف با هدف آشنایی دانش اموزان با فضای حوزوی  و ترویج اسلام انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: دعوت و ثبت نام از داانش اموزان علاقه مند به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در اسفندماه صورت گرفته است و براین اساس دعوت از سخنرانان های مطرح و متناسب صورت گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حاج امیر IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    دانش آموزان خارج از مدارس امین چطور می توانند در این طرح ثبت نام کنند ؟