جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی در نشست آیت الله اعرافی با مسئولان مجله حوزه

حوزه/ دور جدید فعالیت مجله حوزه وابسته به پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با ساز و کار جدید آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی پیش از ظهر امروز در نشست آیت الله اعرافی با مسئولان مجله حوزه که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت دور جدید مجله حوزه مجله به زودی آغاز خواهد شد تا وظایف ذاتی و موقعیتی حوزه های علمیه را با نگاهی راهبردی مورد توجه قرار دهیم.

وی ابراز داشت: به دنبال انجام وظایف خود هستیم تا به حوزه ای در تراز انقلاب اسلامی نزدیک تر گردیم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه نیز در این نشست، اظهار داشت: مجله حوزه وارد سی و چهارمین سال عمر خود شده که در ابتدا فعالیت خود را با پنج گروه و 32 نفر آغاز کرده بود.

وی با بیان این مطلب که مجله با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بوده است، ابراز داشت: اما اخلاص همکاران و حمایت رهبر معظم انقلاب، دو عامل استقرار مجله حوزه تا به امروز بوده است.

سردبیر مجله حوزه خاطرنشان ساخت: این مجله، دوره ای را با تعطیلی پشت سر گذاشت؛ اما برای دوره جدید فعالیت ها را با رویکردی جدید، آغاز خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه تصریح کرد: در دوره کنونی، نسل جدیدی از نویسندگان حوزوی را دور هم جمع خواهیم کرد تا ضمن استفاده از ظرفیت ها، بتوان مجله ای با مطالب نو و زیبا ارائه نماییم.

وی در پایان بیان داشت: نیازمند رهنمودها و دریافت انتظارات و پیشنهادات مدیر حوزه های علمیه هستیم تا بتوانیم مجله ای مناسب ارائه نماییم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha