جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: ولایت حضرت علی(ع) یک ولایت عجیبی است؛ هیچ فردی بعد از پیامبر اکرم(ص) چنین شخصیتی ندارد؛ این موضوع بیانگر اعتقاد ما شیعیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با اعضای دبیرخانه دائمی کنگره سیره اهل‌بیت(ع) که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، اظهار داشتند: مظلومیت امیرالمومنین(ع ) به یک معنا بیشتر از امام حسین (ع) بوده است و برگزاری کنگره هایی به منظور شناساندن بیشتر منش و رفتار اهل بیت(ع) در جامعه می تواند کمک شایانی به جامعه اسلامی برای یادگیری سیره اهل بیت (ع) باشد.
ایشان افزودند: ولایت حضرت علی(ع) ولایت عجیبی است که هیچ فردی بعد از پیامبر اکرم(ص) چنین شخصیتی ندارد؛ این موضوع بیانگر اعتقاد ما شیعیان است.

معظم له با اشاره به این که کارهای ما باید تنها برای رضای خدا باشد تاکید کردند: اخلاص در کارها باعث می شود در رفتار و کردار افراد تاثیر بسزایی به وجود بیاید؛ کار که با اخلاص و تنها برای کسب رضایت الهی باشد افراد تمام توان خود را برای بهتر ایقا کردن کار خود انجام می دهند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان با اشاره به اهمیت انتشار سیره اهل بیت(ع) در جامعه و تاثیر آن در آشنایی مردم با سیره آن بزرگواران، بیان داشتند: انجام این گونه کارها و انتشار کتاب هایی که سیره زندگی ائمه اطهار(ع) را در جامعه بیان می کند بسیار می تواند راهگشا باشد، ولی باید این گونه کارها با اخلاص توام باشد چرا که حضرت علی(ع) فرمودند: "همه چیز در جامعه زیاد است الا اخلاص" بنابراین همه کارها با اخلاص پیش می رود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha