پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم ترحیم آیت الله باریک بین در قزوین

حوزه / رئیس عقیدتی سیاسی دفتر ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان این که آیت الله باریک بین در ولایت مداری صادق بود، به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت:مردم در انتخابات نشان می دهند به انقلاب و رهبری وفادارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا صفایی، امروز در مراسم ترحیم آیت الله باریک بین و سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی که با حضور جمعی از مسئولین، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد النبی(ص) شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم آیت الله هادی باریک بین، شخصیتی برجسته ای بودند که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، منشأ خدمات ماندگاری شدند.

وی با بیان این که خود بنده سال های متمادی با مرحوم آیت الله باریک بین آشنایی داشته و با شناخت کافی، از اراداتمندان این شخصیت ارزشمند بودم، گفت: این عالم مجاهد در دوران مبارزه با رژیم طاغوت و نیز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در راه هدایت موج خروشان مردم انقلابی قزوین زحمات فراوان و قابل تقدیری متحمل شد.

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر ستاد کل نیروهای مسلح کشور، خاطرنشان کرد:  احیاء حوزه علمیه قزوین یکی از ماندگار ترین خیرات این عالم برجسته بود و همچنین ایشان در راه دفاع از انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه و اسلام عزیز فرزند خود را تقدیم کردند.

وی تأکید کرد: آیت الله باریک بین به مفهوم واقعی کلمه یک عالم وارسته و مجاهد الی الله بود که عمر پر برکت خود را در راه اعتلای اسلام ناب محمدی(ص)، آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد و از یاران صدیق امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به شمار می رفت.

وی اظهار کرد: در طول دوران حیات مبارک خویش توانستند با کار و مجاهدت خالصانه و بی منت برای مردم و بندگان خدا، نام خود را در لیست مجاهدان، عالمان و ابرار این مرز و بوم ثبت وضبط کنند و خاطرات نیک و فراموش نشدنی این روحانی پرهیزگار همیشه  در اذهان مردم ولایتمدار و شهید پرور این منطقه فراموش نشدنی است.

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر ستاد کل نیروهای مسلح کشور تصریح کرد:  آیت الله باریک بین در ولایت مداری صادق بود و تمام هستی خود را نثار انقلاب اسلامی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی به برگزاری انتخابات در اریبهشت سال جاری پرداخت وبیان داشت: پیام شرکت مردم در انتخابات، پیام پایداری است و این امر نشان دهنده اعتقاد به انقلاب و ارزش‌های انقلابی است.

وی ادامه داد: : مردم با شرکت خود پیام می‌دهند که دشمنان باید مایوس باشند و امیدی به ایجاد تزلزل در انقلاب اسلامی نداشته باشند و این حماسه حضور نشان دهنده پشتیبانی و زنده بودن ملت و دخالت داشتن در سرنوشت مملکت است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی خاطرنشان کرد: مردم با شرکت خود پیام می‌دهند که  دشمنان باید مایوس باشند و امیدی به ایجاد تزلزل در انقلاب اسلامی نداشته باشند و این حماسه حضور نشان دهنده پشتیبانی و زنده بودن ملت و دخالت داشتن در سرنوشت مملکت است.

خاطرنشان می شود، در این مراسم، نماینده ولی فقیه وامام جمعه قزوین، مدیر حوزه علمیه قزوین، جمعی از خانواده معظم شهدا ،ایثارگران، و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha