شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام جعفر جنتی

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان از حضور ۴۰۰ نفر از مردم شهرها و روستاهای اطراف کاشان، درمراسم اعتکاف مسجد حرم سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبرداد.

حجت الاسلام جعفر جنتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اعلام خبر فوق، با اعلام اعتکاف 400 نفر در مسجد حرم سلطان بن امام محمدباقر(ع) اظهار داشت: از بین این 400 نفر 20 نفر از بانوان نیز حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم اعتکاف، تعدادی از روحانیون و طلاب به عنوان مبلغان دینی حضور داشته و 4 نفر از مداحان اهل بیت(ع) نیز به قرائت ادعیه و مناجات با خدا می پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان، گفت: در این مراسم آیت الله لونی از قم و حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه مشهد اردهال و سه کارشناس مذهبی، سخنرانی خواهند کرد.

حجت الاسلام جنتی، با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف، امروز و بعد از نماز مغرب و عشا تا مدت سه روز برگزار می شود، گفت: دراین مراسم، معتکفین علاوه بر گرفتن روزه و خواندن نماز، دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال، روزانه دو جزء قرآن کریم  را قرائت می کنند.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه کاشان افزود: تعداد ثبت نام کنندگان در مراسم اعتکاف  امسال، مسجد حرم سلطان علی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان، نسبت به سال قبل افزایش بسیار چشمگیری داشته است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha