سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی خطاب به مسئولان گفتند: قدر جوانان را بدانید، به آنان خدمت کنید، زمینه کار و ازدواج آنان را فراهم نمایید و در نگهداری فضای معنوی کشور بکوشید، چون دشمن در کمین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی، امروز در ابتدای درس خارج فقه با اشاره به ايام اعتکاف، گفتند: همه باید از این فرصت استفاده کنیم.

 ایشان با اشاره به اینکه قبل انقلاب این برنامه ها خیلی کم رنگ برگزار می شد، افزودند: از آنجایی که این انقلاب ریشه دینی و مذهبی دارد و مردم و امام راحل با معنویت انقلاب را به وجود آوردند، لذا مراسم معنوی اعتکاف در کشورمان، بعد پیروزی انقلاب پررنگ تر شد و همین معنویت بود که این انقلاب رامحافظت کرد.

معظم له با بیان این که  امروز مدافعان نظام و انقلاب ازهمین مجالس دعا ندبه، اعتکاف و دعای کمیل برخاسته اند، اظهار کردند: مسئولان بیدار باشند، چرا که دشمن مشغول است تا اعتقادات و معنویت را از این کشور بزداید.

این مرجع تقلید ادامه دادند: دشمنان با هزینه های کلان و ایجاد فضای مسموم خصوصا در فضای مجازی می خواهند جوانان ما را به سمت دیگری بکشانند، لذا یک لحظه غفلت، خسارت جبران ناپذیری را خواهد داشت.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان خطاب به مسئولان یادآور شدند: قدر جوانان را بدانید، به آنان خدمت کنید، زمینه کار و ازدواج آنان را فراهم نمایید و در نگهداری فضای معنوی کشور بکوشید، چون دشمن در کمین است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha