جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 412853
۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
دیدار مدیر حوزه خراسان با آیت الله صالحی

حوزه/ پیکر مرحوم آیت الله صالحی معروف به (مدرس صالح)، با حضور علما، روحانیون، مسئولان و اقشار مردم مشهد تشییع و در جوار حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، پیکر مرحوم آیت الله حاج سید میرزا حسن صالحی معروف به (مدرس صالح)، امروز سه شنبه 22 فروردین96 با حضور علما، روحانیون، مسئولان و اقشار مردم از محل مسجد کرامت به سمت حرم مطهر رضوی تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش، پس از اقامه نماز میت توسط حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر حسینی از اعضای سابق شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان و داماد آن مرحوم، پیکر آیت الله صالحی در دارالعباده حرم مطهر امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

در این مراسم، تولیت آستان قدس رضوی، تعدادی از اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان، دبیر این شورا و مدیر این حوزه و برخی از علما، روحانیون و طلاب و مسئولان و اقشار مردم حضور داشتند.

لازم به ذکر است، مراسم ترحیم آن مرحوم چهارشنبه، 23 فروردین از ساعت 9:30 تا 12 و 16 تا 18:30 و نیز پنجشنبه از ساعت 16 تا 18:30 در محل حسینیه ولی عصر(عج) واقع در کوچه ثبت برگزار می شود.

همچنین، مراسمی از سوی شورای عالی حوزه علمیه خراسان صبح پنجشنبه در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

گفتنی است، آیت الله سید میرزا حسن صالحی از علما و مدرسان برجسته حوزه علمیه خراسان بود که بامداد دوشنبه در سن 90 سالگی در مشهد دار فانی را وداع گفت.

انتهای پبام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha