چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید رضی شکوری_ اما جمعه خوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شکوری گفت: بسیجیان و پایگاه ­های مقاومت، با روحیه­ انقلابی در خط اول دفاع از آرمان ­ها و اهداف انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری، در جلسه ماهانه سرمربیان طرح صالحین که در دفتر امام جمعه تشکیل شده بود، اظهار داشت: همه مربیان و سرمربیان باید به اهمیت و نقش سرنوشت ­ساز رسالت خویش توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

امام جمعه خوی تصریح کرد: هر چه از مبدأ انقلاب اسلامی فاصله می­ گیریم، به همین اندازه و با مرور زمان ارزش ­های انقلاب اسلامی کم­رنگ می ­شود و این یکی از آفت­ های انقلاب­ ها در طول تاریخ بشر است.

عضو شورای حوزه علمیه ‌آذربایجان غربی افزود: یکی از عوامل مهم استمرار و ادامه ارزش ­های انقلاب و حراست از روحیه انقلابی مردم، تبلیغ و ترویج معارف انقلابی و احساس مسئولیت در این زمینه و انتقال ارزش­ ها به نسل ­های بعدی انقلاب است.

وی با اشاره به رسالت سنگین بسیج و پایگاه های مقاومت، بیان داشت: امروز از جمله منادیان خط اول انقلاب جهت اعتلای ارزش­ ها و اجرای اهداف و آرمان­ های انقلاب و ولایت فقیه، بسیج و پایگاه­ های مقاومت هستند و این جایگاه باید همچنان مستحکم و پرتلاش استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha