پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام موسایی

حوزه/معاون تبليغ حوزه علميه استان هرمزگان از اجراي طرح فرهنگی تبلیغی «بينات» با مشارکت طلاب و روحانیون، در سطح اين استان خبرداد.

حجت الاسلام موسايي در گفتگو با خبرنگار سرويس استان هاي خبرگزاري «حوزه»  با اشاره به اهميت تبليغ در اسلام اظهارداشت: يكي از وظايف و رسالت هاي مهم روحانيت امر تبليغ است كه بايد به آن اهتمام داشته باشند چرا كه با اين مهم باعث گسترش آموزه هاي ديني و الهي در جامعه مي گردد.

وي افزود: در همين راستا و با هدف بهره گيري از پتانسيل روحانيت در امر ترويج آموزه هاي ديني طرح تبلیغی بينات در هرمزگان و به همت حوزه استان در حال اجرا مي باشد.

معاون تبليغ حوزه علميه هرمزگان بيان داشت :  اين طرح شامل 130 از طلاب و روحانيون است كه در مناسبت هاي مختلف ملي و مذهبي اجرا مي گردد.

وي گفت: در اين طرح  از ظرفيت طلاب پايه سه به بالا نيز بهره برده شده و هركدام از آنها در ايام تبليغي و تعطيلات در مناطق زندگي خود و در حد معلومات خويش، به تبليغ دين مي پردازند.

حجت الاسلام موسايي اضافه كرد: اين افراد در سطح شهر و روستاها مشغول به فعاليت شده و به  بيان احكام ديني مي پردازند.

وي خاطرنشان كرد: در ايام تعطيلات نوروز نيز اين افراد در محل هاي زندگي و تبليغي خود فعال بوده و اقدامات بسيار خوبي را انجام دادند.

معاون تبليغ حوزه علميه استان هرمزگان با اشاره به استقبال مردم از اين طرح از گسترش  و كيفي سازي آن خبرداد و خاطرنشان كرد: تلاش مي شود تا با آموزش هاي لازم  سطح آگاهي افراداين طرح  را به صورت مستمر افزايش داد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha