پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمدهادی مفتح

حوزه/ مردم به کسی رای دهند،‌ دارای روحیه قوی انقلابی، جهادی ، ولایت مدار، قانون گرا واستکبار ستیز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی مفتح درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در روز29 اردیبهشت ماه گفت: رئیس جمهور در کشور بالاترین مقام اجرایی است و با رأی مستقیم مردم انتخاب می شود و به همین دلیل لازم است خصوصیاتی داشته باشد؛ از جمله، دارای سوابق اجرایی  قوی، مشخص و کار بلد بوده، در سخنان خود صادق  باشد و قول های که به مردم می دهد عمل کند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: رئیس جمهور نباید نسبت به قول های که به مردم می دهد، بد عهدی کند؛ بلکه دارای روحیه قوی انقلابی، جهادی ، ولایت مدار، قانون گرا و استکبار ستیز باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مفتح  گفت: مردم به کسی رأی دهند که از هر لحاظ، فردی شایسته برای نظام، انقلاب بوده و برای اعتلای نظام و کشورش تلاش کند، شناخت انسانها و برنامه ها خیلی مهم است.

وی ابراز داشت: کسی را انتخاب کرد که پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری باشد و  مشکلات جامعه و اشتغال را از بین ببرد، در کشور مشکلات به خصوص در عرصه اقتصاد و اشتغال زیاد است به همین دلیل فردی  سکاندار باشد که از هر لحاظ در این عرصه قوی عمل کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم عنوان کرد: مردم به فردی رأی دهند که برای منافع ملی و نظام تلاش کند و همه همت خود را برای پیشرفت منافع ملی بکار گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: حضور گسترده مردم، بسیاری از معادلات منطقه را به هم می زند و مشت محکمی بر دهان کسانی خواهد بود که معتقدند مردم نظام خود را حمایت نمی کنند؛ حضور مردم باعث تقویت کشور و اعتمادمسئولین نظام خواهد بود تا برای اعتلای کشور تلاش بیشتری صورت دهند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha