جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: سراسر زندگی مرحوم آیت الله باریک بین درخدمت به اسلام، نظام اسلامی و حوزه های علمیه گذشت.

 به گزارش خبرنگار «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، پیش از ظهر امروز در بزرگداشت مرحوم آیت الله باریک بین که ازسوی مدیریت حوزه علمیه قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، گفت: سراسر زندگی مرحوم ایت الله باریک بین درخدمت به اسلام، نظام اسلامی و حوزه های علمیه گذشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آیت الله با یک بین در اوج نهضت انقلاب اسلامی توانست با همراهی مردم وعلما نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی با بیان این که آیت الله باریک بین مورد علاقه رهبری معظم انقلاب اسلامی بود، ابراز داشت: ایشان در دوران دفاع مقدس و در همه عرصه های مختلف این نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اثرگذاری داشته و همیشه در مسیر ولایت بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به این که امروز حوزه علمیه قزوین یکی از یاران و ارادتمندان به امام(ره) و مقام معظم رهبری را از دست داده است، ادامه داد: این عالم انقلابی مردمی و ساده زیست بود و همیشه تاکید داشت که سعی کنید در زندگی ساده زیست و به فکر محرومین جامعه باشید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: آیت الله باریک بین توانست با همراهی مرحوم آیت الله شالی، مدارس علمیه قزوین را احیا نماید، لذا طلاب واساتید باید قدردان این عالم برجسته وانقلابی باشند.

وی در پایان گفت: حضور پرشور و به یاد ماندنی مردم استان در مراسم تشییع این عالم پارسا نشان دهنده آن است که این شخصیت در قلوب مردم بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha