سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
گزینش و پذیرش

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه لرستان از ثبت نام ۷۴۵ نفر از علاقمندان برای ورود به مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه هر سال تا روز برگزاری آزمون ورود به حوزه علمیه، متقاضیان می توانستند در آزمون کتبی ورود به حوزه علمیه شرکت نمایند، اظهار داشت: امسال زمان تکمیل ثبت نام از چند روز قبل از برگزاری آزمون به اتمام رسید و هم اکنون آمار نهایی ثبت نام برای ورود به حوزه استان ۷۴۵ نفر می باشد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد متقاضی ۴۵۰ نفر در حوزه امتحانی خرم آباد و ۲۹۵ نفر در حوزه امتحانی بروجرد با هم به رقابت می پردازند بیان داشت:آزمون کتبی ورود به حوزه علمیه، جمعه ۲۵ فروردین ماه  در حسینیه ثارالله خرم آباد و مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد (عج) برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان خاطر نشان کرد:نتایج آزمون کتبی ورود به حوزه علمیه نیز یک ماه پس از آزمون اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان در این آزمون پس از موفقیت در مصاحبه های شفاهی و دوره های اختبار و تثبیت به عنوان طلبه در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به تحصیل علوم حوزه مشغول خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی در پایان یادآور شد:امسال آمار متقاضیان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته قریب به ۱۰۰ نفر افزایش داشته و مقطع سیکل و مقطع آموزش عالی(دانشگاهی)به ترتیب بیشترین و کمترین آمار ثبت نامی را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha