جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقدیر از برگزیدگان جشنواره قرآنی در حوزه علمیه خواهران قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: قرآن کریم که بزرگترین معجزه پیامبراکرم(ص) است و تمام آنچه را که بشر برای هدایت نیاز داشته ودر آن آمده است، کاملترین نسخه برای آرامش روح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، امروز در مراسم تقدیر ازبرگزیدگان جشنواره قرآنی طلاب خواهر قزوین که  در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزارشد گفت: دستیابی به آرامش واقعی یکی از خواسته های همیشگی بشر بوده است و دراین راستا انسان در طول تاریخ تلاشها و رنج های بسیاری را به جان دل پذیرفته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین خاطرنشان کرد :آنان  که با قرآن مأنوس هستند، خوب دریافته اند که تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و انس بیشتر با این کتاب آسمانی، چه تأثیر عمیقی در آرام کردن روح و روان انسان دارد.

وی افزود:  قرآن تنها کتاب آسمانی است که  همان صورت اصلی که در زمان پیامبر اسلام (ص)  جمع آوری و نوشته شده بود تا هم اکنون صورت باقی است.

حجت الاسلام کاظم لو به حضور طلاب حوزه علمیه خواهران در این جشنواره قرآنی اشاره و بیان داشت: طلاب مدارس علمیه باید تلاش نمایند که  با این کتاب آسمانی و همچنین انس بیشتربا کتابهای مختلف  در رابطه با مسائل و احکام اسلامی  ، قرآنی آشنا شوند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha