جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام میثم همایی معاونت تهذیب حوزه علمیه استان فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس از حضور پر شور طلاب و اساتید مدارس علمیه این استان در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

حجت الاسلام میثم همایی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به حضور طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان فارس در مساجد محل اعتکاف این استان، اظهار داشت: طلاب و اساتید مدارس علمیه فارس در مراسم معنوی اعتکاف حضوری پر رنگ و چشمگیر دارند.

وی با بیان اینکه طبق گزارش و بررسی های به عمل آماده از این مراسم معنوی که در مساجد استان در حال برگزاری است، حدود 800 نفر از طلاب در این مراسم معنوی شرکت کرده اند، گفت: تعداد زیادی از طلاب مدارس علمیه شهرستان های فسا، جهرم، داراب، لار، آباده و دیگر شهرستان های استان، با توجه به حضور چشم گیر طلاب و اساتید در مراسم معنوی اعتکاف، کلاس های درس خود را به جای مدرسه، در همین مراسم معنوی اعتکاف برگزار می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته، قرار بر این شده تا با حضور طلاب و روحانیون در مراسم معنوی اعتکاف، حلقه های معرفتی و تربیتی و جلسات اعتقادی، همراه با برنامه های اخلاقی و همچنین جلسات پرسش و پاسخ و مشاوره برای مردم معتکف در مساجد برگزار شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha