پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام یونس گلی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ایلام، از حضور پر شور طلاب و اساتید مدارس علمیه این استان در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، با اشاره به حضور طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان ایلام در مساجد محل اعتکاف این استان، اظهار داشت: طلاب و اساتید مدارس علمیه ایلام در مراسم معنوی اعتکاف حضوری پر رنگ و چشمگیر دارند.

وی با بیان اینکه طبق گزارش و بررسی های به عمل آمده از این مراسم معنوی که در مساجد استان در حال برگزاری است، حدود قریب به 200 نفر از طلاب در این مراسم معنوی شرکت کرده اند، گفت: تعداد زیادی از طلاب مدارس علمیه شهرستان های دره شهر، آبدانان، مهران،سرابله، ایوان و دیگر شهرستان های استان، با توجه به حضور چشم گیر طلاب و اساتید در مراسم معنوی اعتکاف، کلاس های درس خود را به جای مدرسه، در همین مراسم معنوی اعتکاف برگزار می کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان ایلام خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته، قرار بر این شده تا با حضور طلاب و روحانیون در مراسم معنوی اعتکاف، حلقه های معرفتی و تربیتی و جلسات اعتقادی، همراه با برنامه های اخلاقی و همچنین جلسات پرسش و پاسخ و مشاوره برای مردم معتکف در مساجد برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha