سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
همایش بصیرتی و معرفتی طلاب و روحانیون یزدی

حوزه / همایش بصیرتی و معرفتی طلاب و روحانیون یزدی با حضور آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، به همت حوزه علمیه یزد، در سالن همایش های غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ ظهر امروز همایش بصیرتی و معرفتی طلاب و روحانیون یزدی با حضور آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، به همت حوزه علمیه یزد، در سالن همایش های غدیر این شهر برگزار شد.

این همایش با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط حجت الاسلام علی گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد آغاز شد سپس حجت الاسلام علائی نژاد با توجه به وفات حضرت زینب سلام الله علیها به مرثیه سرایی در وصف این بانوی مظلوم عالم پرداخت.

همچنین حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان خوش آمد گویی خدمت حاضرین و مهمان ویژه این برنامه به صحبت در خصوص انتخاب پرداخت.

در ادامه آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در سخنرانی خود به بیان ویژگی یک رئیس جمهور و نقش روحانیت را در آگاهی مردم برای شرکت در انتخاب بسیار مهم و موثر توصیف کرد.

لازم به ذکر است در این همایش چهره هایی همچون آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، حجج الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد ، سید محمد کاظم مدرسی امام حومه شرقی یزد و جمعی از روحانیون و ملبغات و مبلغات یزدی حضور داشتند.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha