پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید امام جمعه موقت تهران از مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد

حوزه / آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران از مراحل ساخت مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ ظهر امروز آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران از مراحل ساخت مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه استان یزد بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، تولیت مدینه العلم کاظمیه یزد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه ساخت این مدرسه از شهریورماه 1393 کلید خورد گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت 5000 متر و مسجدی در جوار آن با 1300 متر در حال ساخت می باشد.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه تا کنون هیچ کمکی از طرف دولت برای ساخت این مدرسه علمیه نشده است، افزود: مقداری مصالح از طرف شهرداری یزد به ما داده شد که اصلا در ساخت مدرسه استفاده نکرده و آن را برای ساخت معبر عمومی خیابان مجاور مدرسه بکار گرفتیم.

آیت الله سید احمد خاتمی نیز با ابراز خرسندی از ساخت این مدرسه  در استان یزد گفت: ساخت مدارس علمیه باقیات الصالحاتی برای شما و نسل بعد از شما خواهد بود و امیدواریم که در این مسیر معنوی موفق و موعید باشید.

بر اساس این گزارش؛ در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و سردار اکبر فتوحی، فرمانده سپاه الغدیر یزد حضور داشتند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha