جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بهرام دلیر نقده ای

حوزه/ افزایش توان، قدرت و اقتدار در عرصه بین المللی و منطقه بر پایه عقلانیت مسئله دیگری است که رئیس جمهور بعدی لازم است به آن جامه عمل بپوشاند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام دلیر نقده ای درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراها در روز 29 اردیبهشت ماه سال جاری گفت: ریاست جمهوری جایگاه بالایی در نظام و کشور است و فردی که در این پست و جایگاه قرار می گیرد، لازم است از ویژگی هایی برای اداره کلان کشور برخوردار باشد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: از جمله این خصوصیات برخورداری از اخلاق مدیریتی، تعهد، سابقه انقلابی، خلاقیت، خردمندی، آرامش بخشی،عدم تنش زدایی، داشتن روحیه انقلابی است.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور کسی باشد که بتواند با مدیریت درست و صحیح با اشرافی گری، رانت خواری، فساد در عرصه های اقتصادی، مبارزه و از گسترش فاصله طبقاتی در جامعه جلوی گیری کند.

این استاد حوزه بیان داشت: مسئله تولید، اشتغال و ازدواج جوانان از دیگر مسائل و مشکلاتی است که جامعه به آن گرفتار است؛ رئیس جمهور یکی از رسالت های مهم از بین بردن این مشکلات است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام دلیر نقده ای گفت: افزایش توان قدرت و اقتدار در عرصه بین المللی و منطقه بر پایه عقلانیت مسئله دیگری است که رئیس جمهور بعدی لازم  است به آن جامه عمل بپوشاند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی افزود: موضوع بعدی حضور حداکثری مردم است، مردم همیشه وظیفه خود را انجام داده اند و هر موقع نیاز بوده، وارد صحنه شدند و با حضور خود نشان داده اند پشتیبان ولایت فقیه، نظام و کشور می باشند.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم نشان دهنده مشروعیت و تقویت انقلاب و نظام است؛ این را مردم درک می کنند و می فهمند و بارها و بارها با حضور خود در صحنه های مختلف به اثبات رسانیده اند.

 این استاد حوزه بیان داشت: از دیگر پیام های حضور پرشور مردم به دشمنان، پذیرش مشروعیت سیاسی و پذیرش مبانی انقلاب براساس عقلانیت و مشارکت سیاسی و رسیدن به بلوغ سیاسی است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha