پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، گفت: در استان خوزستان بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی برای روحانیون وجود دارد که برای تأمین این تعداد مبلغ، نیازمند طلابی فاضل، توانمند و پرتلاش هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، امروز در آزمون ورودی مدارس علمیه خوزستان، تحصیل در حوزه را سربازی برای امام زمان(عج) خواند و اظهارداشت: داوطلبانی که تصمیم به فراگیری دین خدا و آموزه های اسلامی کرده و می خواهند به جامعه و فرهنگ کشور خدمت کنند، سربازان آقا امام زمان(عج) هستند که این توفیق بزرگ را پیدا کرده اند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان نیازمند بیش از ۱۰ هزار مبلغ دینی است، تصریح کرد: در استان خوزستان بیش از ۱۰ هزار فرصت شغلی برای روحانیون وجود دارد که برای تأمین این تعداد مبلغ، نیازمند طلابی فاضل، توانمند و پرتلاش هستیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، راه طلبگی را مسیری حساس و پر مسئولیت خواند و بیان داشت: شما داوطلبان ورود به مدارس علمیه، باید کمر همت خود را محکم ببندید تا انشاءالله در صورت موفقیت، آماده خدمت گذاری به دین خدا و فرهنگ جامعه و مردم باشید.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، زمان شناسی را یکی از ویژگی های مهم طلبه موفق خواند و اظهارداشت: آن فردی که قصد ورود به حوزه را دارد، باید چند ویژگی مهم «زمان شناسی»، «بصیرت»، «عمل به آموخته ها» و... را در خود پرورش دهد و امید است که شما داوطلبان با آگاهی هایی که از مسیر پیش روی انتخابتان دارید، پله های موفقیت و ترقی را یکی پس از دیگری، پشت سر گذارید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha