جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد شاهمرادی

حوزه/ حجت الاسلام شاهمرادی گفت: حوزه علمیه همدان در برگزاری آزمون پذیرش حوزه های علمیه مدیریت منسجم و منظمی را داشته و همچنین گروه نظارتی که برای آزمون انتخاب شده بودند افرادی با تجربه و منظم بودند که کلیه مقررات بصورت کامل در این استان اجرا شد.

حجت الاسلام محمد شاهمرادی، ناظر معاونت آموزش حوزه های علمیه در آزمون پذیرش حوزه علمیه  همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: آزمون پذیرش حوزه های علمیه امسال با توجه به تدابیری که مدیریت حوزه داشته است از نظر کمی و کیفی نسبت به سال های گذشته از کیفیت خوبی برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون پذیرش حوزه علمیه همدان ابراز داشت: حوزه همدان در برگزاری این آزمون مدیریت منسجم و منظمی را داشته و همچنین گروه نظارتی که برای آزمون انتخاب شده بود افرادی با تجربه و منظم بودند که کلیه مقررات بصورت کامل در این استان اجرا شد.

ناظر اعزامی معاونت آموزش حوزه های علمیه با اشاره به تغییرات آزمون امسال خاطرنشان کرد: در سال های گذشته از متقاضیان همزمان آزمون در مقاطع سیکل، دیپلم، پایه هشتم و مقطع دانشگاهی اخذ می شد ولی امسال در سه مقطع پایه هشتم، دیپلم و دانشگاهی اخذ شد.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته دانشگاهیان برای ورود به حوزه های علمیه از آزمون کتبی معاف بودند، ولی مدیریت حوزه های علمیه تصمیم گرفت که از متقاضیان دانشجو نیز آزمون کتبی اخذ شود.

حجت الاسلام شاهمرادی خاطرنشان کرد: سال های گذشته افرادی که ثبت نام نکرده بودند ولی با مراجعه به مکان های آزمون پذیرش حوزه های علمیه می توانستند همانند بقیه متقاضیان در آزمون ورودی شرکت کنند، اما امسال کسانی که کارت ورود به جلسه نداشتند نمی توانستند وارد محل آزمون شوند.

وی ادامه داد: این بدین معنی نیست که افراد محروم از ثبت نام، امسال از ورود به حوزه محروم می مانند بلکه افرادی که به هر شکل نتوانستند در آزمون ورودی حوزه های علمیه شرکت کنند می توانند به کمیسیون پذیرش حوزه های علمیه درخواست خود را ارسال کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: طلابی که مکان آزمون را در زمان ثبت نام اشتباه انتخاب کرده اند یا به هر نحوی نمی توانند در محل انتخابی حاضر شوند می توانند در نزدیک ترین محل آزمون با ارائه کارت ورود به جلسه در آزمون سراسری حوزه های علمیه شرکت کنند.

حجت الاسلام شاهمرادی در پایان گفت: تصحیح برگه های امتحانی توسط به سرعت صورت می گیرد و برگه های دارای مشکل توسط همکاران ما در معاونت آموزش تصحیح می شود و افرادی که امتیاز لازم در آزمون کتبی را کسب می کنند یک مرحله به جلو رفته اند و مراحل دیگری را از جمله مصاحبه و ... برای پذیرش طی خواهند کرد.

     

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha