شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غلامرضا شریعتی ، استاندار خوزستان

حوزه/ شریعتی با بیان اینکه استانداری خوزستان، برنامه های خوبی برای حمایت از حوزه های علمیه در نظر دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم روز به روز بر تقویت فرهنگ دینی مردم به واسطه علما و روحانیون کمک کنیم که در این راستا، استانداری خوزستان برنامه هایی را مد نظر دارد.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، در حاشیه آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: مفتخریم که این حوزه نسبت به تعداد داوطلبان ورودی، در بین دیگر حوزه های علمیه کشور، برتر بوده و به نوعی جزء استان های پیش تاز در این زمینه می باشد.

وی با تأکید بر اینکه حوزه علمیه خوزستان، بار دینی مردم این استان را افزایش بسزایی داده است، گفت: امیدواریم با افزایش تعداد طلاب مدارس علمیه خوزستان، زمینه دسترسی هرچه بیشتر مردم به روحانیون و مبلغین بیشتر شود و دیگر با کمبود مبلغ در برخی نقاط مواجه نشویم.

شریعتی، با بیان اینکه استانداری خوزستان، برنامه های خوبی برای حمایت از حوزه های علمیه در نظر دارد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم روز به روز بر تقویت فرهنگ دینی مردم به واسطه علما و روحانیون کمک کنیم که در این راستا، استانداری خوزستان برنامه هایی را مد نظر دارد.

استاندار خوزستان، در پایان ضمن ابراز خرسندی از افزایش علاقه نسل جوان جامعه به تحصیل در نظام آموزشی حوزوی، اظهارداشت: إن شاءالله با پذیرش آنهایی که علاقه و اشتیاق بیشتری به علوم حوزوی دارند، بار دینی مردم افزایش پیدا کرده و با تربیت مبلغان در مدارس علمیه، مروج فقه جعفری در جای جای جامعه باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha