جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی-نماینده ولی فقیه در قزوین

حوزه/ آیت الله باریک بین، امام راحل را مراد خود می دانست و پس از ارتحال ایشان، همین نگاه را به مقام معظم رهبری داشت و همواره ولایت مداری صادق بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم هفتمین روز ارتحال آیت الله باریک بین، با اشاره به ویژگی های اخلاقی مومنان و اهل تقوا، اظهارداشت: انسان های با خدا اهل پایداری و ایمان هستند و در برابر مشکلات ایستادگی و مقاومت دارند.

نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: مومنان فقط از خدا واهمه دارند و مسیر زندگیشان در راه پروردگار است و در این راه از هیچ ناملایماتی گله مند نیستند.

امام جمعه قزوین یادآورشد: آیت الله باریک بین عالمی وارسته و اهل تقوا بود که  بیش از نیم قرن از عمر با برکت خود را در راه خدا سپری کرد و با عزت و افتخار به سوی معبود شتافت.

وی ادامه داد : آیت الله باریک بین از زمانی که خود را شناخت در خدمت اسلام بود و با شاگردی بزرگانی چون آیت الله العظمی بروجردی و امام راحل، در نجف و قم تحصیل کرد و در خدمت اسلام قرار داشت.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت: آیت الله باریک بین واقعا به مال و مقام های دنیا بی اعتنا بود و آن را به خوبی ثابت کرد و خدمت به محرومان و نیازمندان از دغدغه های ایشان بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد:  آیت الله باریک بین، امام راحل را مراد خود می دانست و پس از ارتحال ایشان، همین نگاه را به مقام معظم رهبری را داشت و همواره ولایت مداری صادق بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان کرد: آیت الله باریک بین و آیت الله شالی از احیا گران حوزه علمیه قزوین بودند و در شرایط خفقان توانستند حوزه را نجات دهند و زمینه گسترش و نشر اندیشه های امام و حکومت اسلامی را مهیا کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha